Egunero erabiltzen ditugu teknologia berriak eta hezkuntzan ere ondo erabili behar direla behin eta berriz entzuten dugu. Askotan badirudi garrantzi gehiago daukala IKT-ak irakasgaiaren edukia baino. Eta hori ez da helburua. IKT-ak erabiltzea ondo dago, baina ez erabiltzeagatik edo itxura politago bat izateagatik. Funtzionaltasun bat eduki behar du, zentsu bat.
Baina nola txertatu behar dugu IKT-ak hezkuntzan? Galdera hau erantzutea ez da erraza. Aldagai ezberdinak daude (adina, umeen ezaugarriak, taldearen integrazioa, haurraren ikasteko gaitasuna, …) eta hauen arabera baliabide batzuk edo beste batzuk erabiliko dira. Beti galdetu beharko gara ze landu nahi dugun baliabide hau erabilita, zer erakutsi nahi dugu, nola erabiliko dugun eta zer trebezia daukaten errekurtso hau erabiltzeko umeek, zein da benetako helburua,…
No hay comentarios:
Publicar un comentario